RSS
أهلاً و سهلاً بكم في نشراتنا الإخبارية لخناقات البنات ... كل خناقة و فيها رسالة أتمنى توصلكم ... و نتمنى لكم خناقات آمنه ... مع تحيات ... بنوتة

الخميس، 29 أكتوبر 2009

أمورتي الحلوة

أهلاً بكل من تطوع بعمره ليقرأ الخناقات السابقة
كنت مبسوطة جداً اني باكتب الخناقات اللي فاتت دي
كنت مبسوطة إني بعلق على حاجات متضايقاني
أو بمعنى أصح غايظاني في مجتمعنا
لأ .. ليه
هو كده
و هو كده يعني هو كده
خلصنا
و أنا بصراحة من الناس اللي مستحيل ينجح معاها النظام العبقري ده
لإن أنا أصلاً بنوتة .. احم ... عندية جدااااااا
خصوصاً لو أنا مش مقتنعة بالحاجة
ابقى قابلني بقى لو نفذتها
^ـ^
فأنا كنت فعلاً في غاية السعادة و أنا بعبر عن الحاجات دي
بأسلوب تسبب ان الكل - اللي أعرفهم - ضحكوا و كانت ردة فعلهم حلوة

طب أنا عاملة النوتة دي ليه بقى ؟
هاقولكم
حابة جداً أعرفكم على بنوتة من أعز صاحباتي
تحسها شبهي و مختلفة في نفس الوقت
- الكلام مش غريب على فكرة .. أنا حاساه -
^ـ^
أحب أرحب بيها معايا كمحررة للخناقات
و من دلوقتي
معرفش هينفع و هتقدر فعلاً تظبط الخناقات معايا و للا لأ
بس من دلوقتي بقولها
أهلاً بأمورتي الحلوة
^ـ^

0 التعليقات:

إرسال تعليق

 
2009 خناقات بنات Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes. تعريب و تطوير : حسن