RSS
أهلاً و سهلاً بكم في نشراتنا الإخبارية لخناقات البنات ... كل خناقة و فيها رسالة أتمنى توصلكم ... و نتمنى لكم خناقات آمنه ... مع تحيات ... بنوتة

الأحد، 15 أغسطس 2010

حاجتين جامدين جداً ... و شهر كريم عليكو

كل سنة و انتم طيبين و بكل خير و صحة و سعادة
أينعم متأخرة 5 أيام
- بفرض " مش فرد " إنها المفروض تتقال قبل رمضان بيوم -
بس المهم إنها جت
أنا حاسة إن دماغي وقعت مني في مكان ما في لحظة ما
و أنا مأخدتش بالي فحد خدها
- تقريباً إتنشيت عين محترمة من مدة و من واحدة المفروض صاحبتي و من ساعتها و أنا التوهان بيزيد معايا مرة عن مرة -
حاسة بجد إني ......
هو أنا مالي بيا دلوقتي
سوري سوري
نبدأ م الأول
كله يفتح الكشاكيل و يركز معايا ع البورد


من فترة كده
- تقريباً أسبوع فقط لا غير -
كنت مع واحدة صاحبتي في مول من المولات - و ملكوش دعوة كنا فين إيه الناس الحشرية دي
المهم كنا هنركب من موقف عبد المنعم رياض
طبعاً عارفين إن الموقف في وش المتحف المصري
و إن المتحف المصري قفاه عند التحرير
يعني عند مكتبة عمر بوك استور
أكيد طبعاً فهتوا
و لـللي مفهمش
صاحبتي كانت شوية و هتدعي عليا عشان رجليها وجعتها من كتر المشي
من ... إلى .....
-إيه نعم ؟؟ مش قولتلكوا افتحوا الكشاكيل ؟؟ انقلوا السؤال ده و حلوه يالا -
:P :P :P


الموووهييييييييم
طبعاً طبعاً طبعاً
مقدرتش أفوت اللحظة التاريخية دي اللي أنا كنت مستنياها
و جبت الكتااااااااااااااب أخيييييييييييييييراً
و بجد بجد بجد
الكتاب فوق الوصف
تحفة جدااااا
- هو أينعم إتسرعت من سعره بصراحة -
- لإن بقالي كتير مسمعت الأسعار دي -
- بس بجد جامد -
- و على فكرة اتسرعت لإن سعره قليل أوي و أنا عاملة حسابي على أكتر بمراحل بصراحة نظراً لـ .... و للا بلاش إحراج بقى -
^ـ^


دي حاجة


الحاجة التانية هي المسلسل
اللي أنا كنت مستنياه من قبل رمضان و مش هاقولكم من أول ما شوفت الإعلانات بتاعته
لأ
من أول ما سمعت إنه بيتعمل مسلسل
بجد كنت مبسوطة جدااااا
- رغم إني بكره متابعة المسلسلات في رمضان -
- بس أحلى حاجة في قصته اللي أنا عارفاها أصلاً -
إن كل حلقة بتحكي حاجة مش لازم أكون متفرجة ع اللي قبلها و لا أتابع اللي بعدها
فكده تمام أوي
يعني إن شاء الله اتفرجت على حلقة امبارح
ممكن أعديلي سبعين حلقة و بعدين أتفرج عليه تاني
:D
بس بجد بجد
الحلقة امبارح كانت حلوة جداااااااااا
و مسسسخررررررررررررررررة
فطسنا على روحنا من الضحك
بابا و ماما و أخي العزيز أول ما شافوا اسم المسلسل و الهيصة اللي انا عملتها عشان لقيته قدراً
بصولي حتة بصة
ربنا ما يوقعكوا أدامها أبداً أبداً يا اخواتشي
بصة من قبيل
" ناااااااعااااااااااااااااااااااام ياختي ؟؟؟؟ و ده إيه علاقته باللي كنتي مستنياه من شوية ده ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
أصل أختكو كانت مستنية برنامجين بحبهم جداً و باستناهم من رمضان لرمضان عشان أشوفهم
و أجمل ما فيهم انهم على قناة محترمة جدااااا و أنا بحبها جداااا
و مدة كل واحد حوالي ربع ساعة بس
و الاتنين الحمد لله المرة دي ورا بعض
فهي نص ساعة ممتعة و جامدة
و عشان تفهموا أكتر
برنامج مذكرات سائح 4
و خواطر 6
سائح اتكلم عن " عمر المختار "
و خواطر عن الـ " قمرة " و " الحسن بن الهيثم "
فلكم أن تتخيلوا بعد الاتنين دول أتفرج ع المسلسل ده
كنت هترمي من البلكونة
بس الحمد لله
كانو جنبي و انا باتفرج و فطسوا على روحهم معايا من الضحك
و بصولي بصة تانية الحمد لله
" لأ و الله ييجي منك .. بتعرفي تنقي حاجات نضيفة "


ياهوووووووووووووووووووووووووووووووو


مش بقولكوا حاجتين جامدين جداااااااا


و رمضان كريم
^ـ^

1 التعليقات:

محمود المصري يقول...

ربنا يستر .. :)

إرسال تعليق

 
2009 خناقات بنات Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes. تعريب و تطوير : حسن